Rabu, 29 Juli 2009

Abby dan Norman di hari bapa






Hampir lapan bulan selepas kes tangkap basahNorman , yang membawa kepada perceraiannya, perhubungannya dengan Abbykini lebih tenang. Yang lebih pentingnya, mereka dapat berfungsisebagai ibu bapabuat ketiga-tiga orang anak mereka. Walaupun sudah tidak lagi tinggalsebumbung, rutin Norman sebelum ini seperti menghantar anak-anak kesekolah diteruskan seperti biasa. Jika Abby perlu ‘outsation’ untukmenjalani penggambaran, anak-anak akan diletakkan di bawah penjagaanNorman .
“Abby akan memaklumkan saya dan untuk tempoh masa itu,saya akan tinggal di rumahnya untuk menjaga anak-anak. Kami kerapberkomunikasi, berbincang tentang perkembangan anak-anak, pelajaranmereka. Perhubungan kami semakin baik kerana kami tidak melibatkanperkara-perkara peribadi dan emosional.
“Ikatan kami tidak terlerai disebabkan anak-anak. Saya akui saya mempunyai kelemahan. Bagi saya, apa yang berlaku sebahagian daripada perjalanan hidup saya.”
Ditanya tentang penerimaan anak-anak terhadapnya, dedah Norman , mereka seperti biasa.
“Merekamasih dekat dengan saya, macam biasa. Mereka menerima apa yang berlakukerana ia jalan terbaik buat ibu bapa mereka. Apa yang ditulis sebelumini tentang hubungan saya dengan anak-anak, bagi saya lebih kepada yangdramatik. Oleh itu, saya tidak ambil ‘pot’ tentangnya.
“Sebolehmungkin, saya tidak mahu mereka dipengaruhi dengan benda-benda negatifseperti itu, yang boleh menjejaskan minda mereka,” kata Norman yangturut memberitahu anak-anaknya tidak pernah diejek disekolah atas apayang berlaku diantara dirinya dan Abby. -Gua

foto kredit
www.izyan.com


Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe suscribe

Tidak ada komentar:

Posting Komentar